Oxford, een uniek merk


Oxford, met in het logo twee leeuwen die synoniem staan voor kracht en vertrouwen, is een uniek merk van notitieproducten. Oxford onderscheidt zich van andere notitieproducten producenten in de markt door de verscheidenheid aan notitieproducten. Oxford biedt een ondersteuning voor alle gebruikers die persoonlijke doelstellingen willen halen tijdens werk of studie. De laatste jaren heeft Oxford een sterke band opgebouwd met de consument die zich kan identificeren met het merk en haar waarden; prestatie, plezier en maximale resultaten.
 
Het Oxford merk is verkrijgbaar in heel Europa dankzij de bijzondere kwaliteit van haar producten en het brede assortiment. Oxford heeft zich ontwikkelt als een uniek merk voor de marktsegmenten school, kantoor en Small Office / Home Office.
 
Oxford heeft in haar bedrijfscultuur product innovaties hoog in het vaandel staan. Vele van deze innovaties zijn uitgegroeid tot de standaard in de markt. De toegevoegde waarde die de innovaties brengen hebben ervoor gezorgd dat er veel uitbreiding is gekomen in de totale markt van notitieproducten. Het pioneren van Oxford wordt extra bevestigd door de technische know-how van het bedrijf in combinatie met efficiënte productieprocessen in de fabrieken.
 
Het Oxford merk heeft als ambitie de beste partner te zijn voor iedere gebruiker, om zijn of haar carrière te ontwikkelen tot een succes.
 

Oxford luistert naar de wensen van de consument

 
Door goed te luisteren naar de wensen en eisen van de consument heeft Oxford een breed assortiment notitieproducten gecreëerd. Hierdoor is er altijd een juist product dat past bij de wensen. Oxford biedt meer dan alleen het eenvoudig maken van notities. Elk product levert een uitgebreide oplossing voor iedere werkomgeving. Onze uitgebreide kennis van de Europese (notitieproducten) markt wordt ondersteunt door lokale teams in negen Europese landen. Door dichtbij de consument en klanten te staan kunnen we effectief en lokaal handelen.
 

Innovatie

 
Door goed te luisteren naar onze consumenten hebben we een duidelijk beeld van hun verwachtingen. Oxford introduceert dan ook regelmatig nieuwe producten op de markt voor zowel op school, kantoor als thuis. De nieuwe producten beschikken altijd over de innovaties die de gebruiker een oplossing biedt. Bijvoorbeeld door de nieuwe eigenschappen van het product, de standaard hoge kwaliteit en voorop te lopen met de nieuwste trends op de markt. Door de innovaties creëert Oxford een markt voor de notitieproducten die steeds aan veranderingen onderhevig is en meegaat met de toekomst.
 

Oxford is onderdeel van Groupe Hamelin

 
Groupe Hamelin is een toonaangevende producent en leverancier van kantoor, school en creatief papier producten. Met ca. 3.000 medewerkers en een omzet van ruim Euro 600 miljoen in 120 landen is Groupe Hamelin één van de grootste producenten van opbergmiddelen en kantoorartikelen in Europa. In 27 fabrieken, gevestigd in 9 landen, produceren we een breed scala aan consumptiegoederen zoals: archiveringsproducten (ELBA), notitieproducten (Oxford), fine art, creatief papier en hobby producten (Canson), kantoorverlichting, klokken, kantoor- en receptie accessoires (Unilux), business bags (Pierre) en teken attributen, linialen (Linex). Onze wereldwijde merken Canson, ELBA en Oxford behoren tot de sterkste in de markt. Sinds de oprichting in 1864 is Hamelin een familiebedrijf en is het hoofdkantoor gevestigd in Normandië (Frankrijk).
 
Hamelin b.v. is de Benelux sales, marketing en distributie organisatie. Het hoofdkantoor is gevestigd in Venlo-Nederland. In Brussel-België bevindt zich het kantoor voor de Belgische en Luxemburgse markt. Ons team bestaat uit de volgende personen:
 


Bert Janssen
Managing Director

 
Desiree Sahuleka
Brand Manager


Marco Vernooy
Trade Marketing Manager


Jan Huijs
Warehouse & Office Manager

 
Eef Opperman
Sales Support


Dirk van der Plas
National Key Account Manager

 
Vera Heinen
Key Account Manager

Gé Canters
Inventory Planner

Ramon Linssen
Inventory Manager


 

Frank Wolters
Supply Chain Manager